GRATIS FRAGT VED BESTILLING OVER 500 DKK

Leveringspriser og metoder

Fragt til danske adresser:

Metode

 

Ordrer under 500 kr.

Ordrer over 500 kr.

 


 

GLS – levering til døren – privat og erhverv
Læs om denne leveringmetode

45,-

Gratis


 

GLS – Nærmeste pakkeshop
Læs mere om denne leveringsmetode

39,-

Gratis


 

GLS – Udvalgt pakkeshop
Læs om denne leveringsmetode

49,-

49,-


 

Post Danmark – med omdeling
Læs om denne leveringemetode

79,-

79,-


 

Post Danmark Pakkeshop
Læs om denne leveringemetode

49,

49,-


 

Pakker til udlandet? 

Klik her for at se vores fragtpriser til udenlandske adresser.

 

 

Følg din pakke hele vejen

Som kunde hos os har du mulighed for online at følge din pakke fra bestilling til levering.

Når din bestilling er pakket og afsendt får du tilsendt et track & trace nummer via email. Ved at klikke på linket i e-mailen kan du se, hvor langt din bestilling/pakke er i systemet. Vi opdaterer informationerne døgnet rundt, så du hele tiden kan se, hvor langt pakken er nået.

Herunder kan du læse mere om vores leveringmetoder:

1: GLS levering til døren

GLS med omdeling til både privat-og erhvervsadresser i Danmark.

Når varen afsendes herfra, så modtager du besked pr. e-mail. I denne e-mail vil der være et trackingnummer så du kan følge pakkens vej.

Denne forsendelsesmetode koster 45,-. Dog sender vi fragtfrit på bestillinger over 500,-

2: GLS levering til nærmeste pakkeshop

GLS med levering til nærmeste pakkeshop, leverer dine pakker til den pakkeshop der er tættest på din adresse. Du behøver derved ikke vælge en pakkeshop.

Når varen afsendes herfra, så modtager du besked pr. e-mail. I denne e-mail vil der være et trackingnummer så du kan følge pakkens vej. Du vil ligeledes få en SMS fra GLS der oplyser hvilken pakkeshop du kan hente din pakke i. Det bliver altid den pakkeshop der er nærmest din indtastede adresse.

Denne forsendelsesmetode koster 35,-. Dog sender vi fragtfrit på bestillinger over 500,-

3: GLS pakkeshop

Når du får dine pakker leveret til en GLS Pakkeshop sendes den til et udleveringssted i nærheden af hvor du bor, eller hvor du nu ønsker at få pakken udleveret.

Der er 450 udleveringssteder i Danmark og du vælger frit hvilken du vil benytte.

Dvs. pakken bliver ikke forsøgt leveret hjemme hos dig.

Du kan afhente din pakke hos GLS Pakkeshoppen i op til 10 dage efter ankomst. Bliver pakken ikke afhentet, vil den blive returneret til Greenen.
Vi sender gerne din pakke til dig på ny mod betaling af et nyt forsendelsesgebyr.

Du kan finde en GLS pakkeshop nær dig ved at klikke her.

Sådan fungerer det:

Du vælger hvilken GLS Pakkeshop du ønsker at hente din pakke i og afslutter din ordre helt normalt.
Husk at indtaste din adresse helt korrekt. Der kommer ingen valgmuligheder frem hvis systemet ikke kan genkende din adresse – fx. hvis du har stavet forkert eller forkortet den.

GLS sender dig en e-mail og evt. en sms når pakken er afsendt fra deres central og er på vej mod din pakkeshop. I denne e-mail står der, hvornår du kan afhente pakken.

Du afhenter pakken i pakkeshoppen medbringende den tilsendte sms eller det pakkenummer som du har fået oplyst samt gyldig billedlegitimation.

Ideen med GLS Pakkeshop er altså, at du selv bestemmer hvor og hvornår du vil hente pakken. En meget stor del af de pakker der skal leveres hjem til en privatadresse ender alligevel på posthuset, da modtageren ofte ikke er hjemme når posten kommer.
På denne måde kan du tage pakken med når du kommer forbi og vi undgår unødvendig kørsel med pakken og dermed er denne leveringsform både billigere for dig og bedre for miljøet.

Forsendelse med GLS Pakkeshop koster 45,- uanset ordrestørrelse.

4: PostDanmark med omdeling

Pakken sendes med PostDanmark som forsøger at levere den hos dig på den angive adresse. Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, vil Post Danmark lægge en afhentningsseddel i din postkasse. Du kan herefter afhente din pakke på posthuset i op til 14 dage efter.

Bliver pakken ikke afhentet, vil den blive returneret til Grenen.dk. Vi sender gerne din pakke til dig på ny mod betaling af et nyt forsendelsesgebyr.

Forsendelse med PostDanmark med omdeling koster 79,- uanset ordrestørrelse.

5: PostDanmark pakkeshop

Når du får dine pakker leveret til en PostDanmark Pakkeshop sendes den til et udleveringssted i nærheden af hvor du bor, eller hvor du nu ønsker at få pakken udleveret.

Dvs. pakken bliver ikke forsøgt leveret hjemme hos dig.

Du kan afhente din pakke hos PostDanmark Pakkeshoppen i op til 10 dage efter ankomst. Bliver pakken ikke afhentet, vil den blive returneret til Greenen.dk. Vi sender gerne din pakke til dig på ny mod betaling af et nyt forsendelsesgebyr.

Sådan fungerer det:

Du vælger hvilken Post Danmark Pakkeshop du ønsker at hente din pakke i og afslutter din ordre helt normalt.
Husk at indtaste din adresse helt korrekt. Der kommer ingen valgmuligheder frem hvis systemet ikke kan genkende din adresse – fx. hvis du har stavet forkert eller forkortet den.

Post Danmark sender dig en e-mail og evt. en sms når pakken er afsendt fra deres central og er på vej mod din pakkeshop. I denne e-mail står der, hvornår du kan afhente pakken.

Du afhenter pakken i pakkeshoppen medbringende den tilsendte sms eller det pakkenummer som du har fået oplyst samt gyldig billedlegitimation.

Ideen med Post Danmark Pakkeshop er altså, at du selv bestemmer hvor og hvornår du vil hente pakken. En meget stor del af de pakker der skal leveres hjem til en privatadresse ender alligevel på posthuset, da modtageren ofte ikke er hjemme når posten kommer.
På denne måde kan du tage pakken med, når du kommer forbi afhentningsstedet – Vi undgår unødvendig kørsel med pakken, og dermed er denne leveringsform både billigere for dig og bedre for miljøet.

Forsendelse med Post Danmark Pakkeshop koster 49,- uanset ordrestørrelse.

Pakker til udlandet:

Leveringsland

 

Metode

 

Pris

 

Norge GLS 275,- uanset ordrestørrelse
Grønland GLS 495,- uanset ordrestørrelse
Færøerne GLS 275,- uanset ordrestørrelse
Sverige GLS 175,- uanset ordrestørrelse

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen ved fortrydelse af køb. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, eksklusive leveringsomkostninger.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet af en vare, skal varen sendes til:

Greenen ApS
ATT: Retur
Abildvej 5E
5700 Svendborg